СНАГЕ
|
СЛАБОСТИ
|
Брига за
ученике
|
Стара и
нереновирана зграда
|
Високи
резултати на спортским такмичењима
|
Превише
предмета
|
Дисциплинованост
већине ученика
|
Недовољна
укљученост родитеља у рад школе
|
Добра
комуникација
|
Недовољна
обавештеност наставног кадра на рачун њиховог образовно-васпитног рада
|
Добра
опремљеност наставним средствима
|
Мањак
толеранције у колективу
|
Добра
сарадња ученика и наставног особља
|
Кажњавање
ученика због дисциплине смањеном оценом из предмета
|
Добри
резултати на такмичењима и квалификационим исапитима
|
Недовољна ангажованост
запослених на подизању безбедности деце
|
Добри
ученици
|
Недовољна
комуникација између различитих интересних група (родитељи, деца, наставници,
локална заједница)
|
Ентузијазам
учитеља и наставника
|
Недовољно
усаглашен распоред часова са обавезама наставника
|
Залагање за
праве животне вредности
|
Превелика
толеранција наставника
|
Знање
наставника и ученика
|
Слаба
опремљеност појединих кабинета
|
Коректни
међуљудски односи у колективу
|
Недостатак
просторија за ваннаставне активности
|
Креативност
запошљених
|
Застарела
опрема и оштећени школски инвентар
|
Критеријум
оцењивања
|
Недостатак
доследности у спровођењу правила понашања ученика
|
Љубав према
послу наставног и ваннаставног кадра
|
Однос
родитеља према школи -наставницима
|
Марљивост
ученика
|
Велики број
ученика у појединим одељењима
|
Млад
колектив
|
Више
стручних конкретних предавања (професионална орјентација)
|
Мотивисаност
ученика и наставника
|
Недовољна
корелација између наставних предмета
|
Одговорност
и организованост
|
Недовољан
избор страних језика
|
Одржавање
хигијене
|
Неприкладна
опремљеност учионица (дотрајале и
нефункционалне клупе и столице)
|
Опремљеност
кабинета
|
Лош квалитет
ужине
|
Организационе
способности наставника и ученика у организацији ваннаставних садржаја
|
Поношање
помоћног особља према ученицима
|
Отвореност
за сарадњу са родитељима
|
Притисак
родитеља на крају школске године
|
Постојање
доброорганизованих секција (посебно еколошка, драмска, оркестар, хор)
|
Незадовољавајућа
комуникација у колективу
|
Прихватање
савремених метода рада
|
Повећана
толеранција неких наставника према ученицима који то не заслужују и обрнуто
|
Професионалност
учитеља и наставника
|
Дотрајала
столарија
|
Спорт -
успеси на такмичењима са осталим школама (рукомет, фудбал)
|
Неадекватне
мере кажњавања ученика
|
Стална
едукација кадра
|
Непостојање
промене смена
|
Стрпљење учитеља
и наставника у раду са децом
|
Агресивност
ученика
|
Стручни
кадар школе
|
Рад без
промене смена
|
Стручност
наставног кадра
|
Хигијена
санитарних чворова
|
Традиција и
углед школе
|
Повећање
број ученика у одељењу
|
Уредност и
хигијена
|
Непримерено
понашање појединих родитеља
|
Успех
ученика на такмичењима
|
|
Успех
ученика на такмичењима и квалификационим испитима
|
|